Informații privind utilizarea contului de client


1.Panoul principal

   Panoul principal cuprinde informațiile generale privind contul dumneavoastră, precum și o enumerare succintă a celor mai recente comenzi.

2.Comenzile mele

    În această secțiune puteți vizualiza toate comenzile efectuate pe site, precum și detaliile cu privire la aceasta (adresa de livrare, adresa de facturare, etc.).Aceasta vă oferă și posibilitatea de a anula o comandă facută (într-un timp rezonabil), de a recomanda ce ați comandat într-o comandă anterioară, de a urmări statusul acesteia și de a printa comenzile efectuate.

3.Produse favorite

    Aici puteți adăuga produsele dumneavoastră favorite, în funcție de criterii subiective, și să urmăriți evoluția acestora pe site-ul nostru (modificări de preț, culori/arome noi, etc.).

4.Adresele mele

    Secțiunea aceasta este dedicată adreselor pe care le utilizați atunci când efectuați o comandă și cuprinde adresele de livrare și adresele de facturare.Aveți posibilitatea de a adăuga multiple adrese, fie ele de livrare sau de facturare, precum și de a le modifica pe cele existente.

5.Informații cont

    Prin intermediul acestei secțiuni puteți modifica numele și prenumele dumneavoastră, precum și CUI-ul persoanei juridice pe care o reprezentați.Tot aici puteți modifica datele privind e-mailul dumneavoastră precum și parola.

6.Recenziile mele

    Aici veți putea găsi stocate recenziile și comentariile dumneavoastră la produse individuale, precum și rating-ul pe care l-ați acordat unui anumit produs.

7,Abonări newsletter

    Abonarea la newsletter înseamnă că sunteți de acord ca periodic să primiți mailuri cu privire la produse noi, oferte, etc, precum și notificări cu privire la disponibilitatea unor produse, anterior selectate de dumneavoastră. Aceastea sunt acoperite de Abonarea generală, iar în cazul în care doriți să fiți informat atunci când un produs reintră în stoc, veți selecta în consecință din catalogul de produse, din dreptul produsului respectiv, această selecție fiind disponibilă doar pentru produsele care nu se mai află în stoc. În cazul în care doriți să primiți și notificări cu privire la expirarea punctelor dumneavoastră, veți selecta asemenea.

8.Produse subscrise

    Aici veți regăsi produsele pentru care v-ați abonat la newsletter, respectiv produsele pentru care doriți să fiți înștiințat atunci reintră în stoc.

9.Administrează sub-conturi

   În panoul de client, fiecare utilizator al site-ului ce deține un cont valid are posibilitatea, prin selectarea butonului Administrează sub-conturi  din coloana din stânga, să creeze, să gestioneze, să modifice și să administreze sub-conturi, acestea fiind conturi secundare, subordonate și adiacente contului de client prinicipal care reprezintă societatea comercială, persoana juridică (exemplu : angajatorul, ce deține contul principal, poate crea un sub-cont unui angajat) .Odată accesată pagina Administrează sub-conturi, se va da click pe butonul Creează sub-cont , unde se vor completa câmpurile indicate, inclusiv câmpul Parolă întrucât cel ce deține contul principal este cel care generează toate datele pentru utilizarea sub-contului. Căsuța Cont activ trebuie să fie bifată iar, în continuare, reprezentantul contului principal va selecta, după preferințe, permisiunile pe care le acordă celui ce deține sub-contul, în speță :

  • Poate modifica detaliile contului ;
  • Poate vizualiza istoricul comenzilor ;
  • Poate crea o comandă ;
  • Are nevoie de aprobare pentru a crea o comandă ;
  • Poate intra in pagina de confirmare a comenzii ;
  • Primește notificări cu privire la comanda plasată ;
  • Nu poate modifica numele companiei ;
  • Nu poate modifica CUI-ul companiei ;
  • Nu poate modifica adresa de livrare ;
  • Poate aproba comenzile plasate de alte sub-conturi ;

    Câmpul Alte configurări  cuprinde o Limită aprobare comandă, care denumește situația în care cel ce deține contul principal dorește să impună o limită de comandă sub-contului, astfel încât sub-contul poate aproba comenzi a căror valoare nu depășește a cea limită. Pentru a putea seta această valoare este necesar ca sub-contul să aibă permisiunea de a aproba comenzi.Sub-contul se poate modifica sau anula oricând de către utilizatorul contului principal.Totodată, singurul care poate vizualiza sau anula comenzile odată ce acestea au fost făcute este doar utilizatorul contului principal.

 10.Comenzi care necesită aprobare

    Prin butonul din stânga ecranului Comenzi care necesită aprobare, utilizatorul contului principal sau utilizatorul unui sub-cont care are permisiunea de a aproba comenzile, le va putea aproba în acest fel.

 11.Retururile mele

     Această secțiune cuprinde demersurile pentru efectuarea unui retur.  Trebuie selectată comanda din care face parte produsul pe care vreți să-l returnați și să completați toate câmpurile obligatorii din formularul de retur. Imediat ce cererea dumneavoastră este validată de către un operator, trebuie să descărcați formularul de retur disponibil pe pagina returului dumneavoastră , și să trimiteți produsul și formularul semnat către adresa indicată. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă. 

    În acest scop, puteți folosi modelul de retur alăturat, folosirea lui nu este însa obligatorie.Pentru a respectă termenul-limita de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

    Pentru mai multe detalii privind politica de retur, vă rugăm să consultați Termenii și condițiile.

12.Punctele mele

    Din acest panou putetți verifica situația punctelor dumneavoastră dobândită prin efectuarea comenzilor pe b2b.smokemania.ro . Pentru detalii privind acordarea acestora, precum și detaliile și regulamentul de folosire, vă rugăm să consultați secțiunea Puncte de fidelitate din subsolul paginii.

13. Credit magazin

    Această secțiune este dedicată unor situații neplăcute și imprevizibile, în care vor exista probleme sau neplăceri referitoare la o comandă iar noi, în calitate de distribuitor, vom fi nevoiți să ameliorăm situația.În consecință, în cazul ipotetic ar unor complicații privind fie serviciul de curierat, fie de procesarea comenzii, noi, că măsură de despăgubire, vă vom acorda un anumit credit în lei în spre a fi folosit de dumneavoastră la o comandă ulterioară.


S.C. OVIDANMARC S.R.L.

Reg.Com . : J40/7402/2013

CIF : RO31801726

Sector 1, București

vânzări@smokemania.ro